7:00 – 8:00 

Schodzenie się dzieci.

Rozmowy indywidualne w małych grupach, zabawy swobodne przy niewielkim udziale nauczyciela, wspieranie samodzielnych działań dzieci, gry   i zabawy dydaktyczne, stolikowe, praca indywidualna z dzieckiem.

 

8:00 – 9:00 

Zabawa ruchowa, zestaw ćwiczeń porannych, czynności higieniczno – sanitarne,  śniadanie, czynności porządkowo – gospodarcze, przygotowanie do zajęć.

 

9:00 – 9:30 

Realizacja zadań edukacyjnych – prowadzenie zajęć dydaktycznych programowych  z całą grupą mających na celu wyzwolenie aktywności dzieci  w różnych sferach rozwoju: poznawczej, werbalnej, plastycznej, muzycznej, ruchowej,

 

9:30 – 11:00 

Zabawy swobodne w sali lub na świeżym powietrzu, spacery, wycieczki tematyczne, gry i zabawy ruchowe, zajęcia ze specjalistami

 

11:00 – 11:15

Przygotowanie do II śniadania – czynności higieniczno – sanitarne

 

11:15 – 11:45

II śniadanie

 

11:45 – 13:15 

Przygotowanie do leżakowania ( grupa najmłodsza) i leżakowanie, – słuchanie bajek czytanych przez nauczycielkę, kołysanek

 

11:45 – 12:00 

Relaksacja, słuchanie bajek, ćwiczenia relaksacyjne

 

12:00 – 13:30 

Grupy starsze – prowadzenie zajęć programowych  z cała grupą, realizowanie zadań  w ramach programów innowacyjnych, zajęcia ze specjalistami

 

13:30 – 13:45 

Przygotowanie do obiadu – czynności higieniczno-sanitarne

 

13:45 – 14:15 

Obiad

 

14:15 – 17:00 

Zabawy swobodne, gry i zabawy na świeżym powietrzu, zajęcia indywidualne z dziećmi, zajęcia w małych grupach, prace porządkowe w sali, rozchodzenie się dzieci.