7:00 – 8:00
Schodzenie się dzieci.
Rozmowy indywidualne w małych grupach, zabawy swobodne przy niewielkim udziale nauczyciela, wspieranie samodzielnych działań dzieci, gry i zabawy dydaktyczne, stolikowe, praca indywidualna z dzieckiem.
8:00 – 9:00
Zabawa ruchowa, zestaw ćwiczeń porannych, czynności higieniczno – sanitarne, śniadanie, czynności porządkowo – gospodarcze, przygotowanie do zajęć.
9:00 – 9:30
Realizacja zadań edukacyjnych – prowadzenie zajęć dydaktycznych programowych z całą grupą mających na celu wyzwolenie aktywności dzieci w różnych sferach rozwoju: poznawczej, werbalnej, plastycznej, muzycznej, ruchowej,
9:30 – 11:00
Zabawy swobodne w sali lub na świeżym powietrzu, spacery, wycieczki tematyczne, gry i zabawy ruchowe, zajęcia ze specjalistami
11:00 – 11:15
Przygotowanie do II śniadania – czynności higieniczno – sanitarne
11:15 – 11:45
II śniadanie
11:45 – 13:15
Przygotowanie do leżakowania ( grupa najmłodsza) i leżakowanie, – słuchanie bajek czytanych przez nauczycielkę, kołysanek
11:45 – 12:00
Relaksacja, słuchanie bajek, ćwiczenia relaksacyjne
12:00 – 13:30
Grupy starsze – prowadzenie zajęć programowych z cała grupą, realizowanie zadań w ramach programów innowacyjnych, zajęcia ze specjalistami
13:30 – 13:45
Przygotowanie do obiadu – czynności higieniczno-sanitarne
13:45 – 14:15
Obiad
14:15 – 17:00
Zabawy swobodne, gry i zabawy na świeżym powietrzu, zajęcia indywidualne z dziećmi, zajęcia w małych grupach, prace porządkowe w sali, rozchodzenie się dzieci.
Najnowsze komentarze